Napisane przez: futrzak | 10 lutego 2016

Okolice portu i stare miasto

Udalo mi sie zreanimować flickra, ale już więcej nie będe wrzucać tam zdjęć.
To, co Yahoo wyrabia, to ludzkie pojęcie przechodzi. Notabene Apple też – następna wersja OSa (El Capitan) i nowe wcielenie iPhotos – tylko gorsze. Odkąd się pożarli z Google, nie ma już uploadera do picasy, a z kolei pomysł tzw. „bibliotek multimedialnych” to nic innego jak kolejne utrudnianie userom korzystania z czegoś innego, niż własnego, niewydarzonego oprogramowania.
Jak będę miała więcej siły może opisze pomysły monopolistycznych debili, narazie już niech idą zdjęcia, z takim trudem wgrane….

***

Pogoda straszna: ok. 31 st C i wilgotnosc 90%. Pochmurno, zbierało się na burzę, światło do zdjęć kiepskie. Ale remont starego miasta posuwa sie do przodu, tak więc dotarlismy tam, gdzie wcześniej bylo zamknięte/niedostępne: falochron przy porcie. Oraz w tym świetle niektóre kamienice wyglądały jak z horrorów XIX-wiecznych…
Tak w ogole starówka, gdyby ją odremontować, byłaby perełką architektoniczną. Niestety, miasta nie stać. Glowny deptak, parczek z pomnikiem zlozyciela miasta, a reszta to banki i inne urzędy. I ruiny, które można kupic za bezcen…

TU oglądamy…

Reklamy

Responses

  1. O matko! Dzięki za ten post. Już myślałam, że jestem jakimś kompletnym debilem, bo nie ogarniam iPhotos i myślałam, że zepsułam kopiowanie do Picasa ;) W tej chwili jednak Windows przez swoje Zdjęcia bardzo fajnie przenosi zdjęcia z iPhona z opcją ich usunięcia z telefonu. Przyznam się przy okazji, że nie ogarniam nowego iTunes, kompletnie rozjeżdża mi się tam muzyka, nie umiem jej na niego skopiować, a jak już mi się uda, wszystkie kawałki dzielą się na albumy wykonawców, nie umiem ich wrzucić do jednego wspólnego albumu. Przez to słuchanie muzyki na iPhone jest kompletną porażką.Nowy iTunes dla mnie jest nieczytelny. Albo po prostu stara już jestem ;)

  2. Piękna architektura nie zna granic ani kontynentów! W Polsce miasta poniemieckie, „stare” Niemcy pełne są takich perełek. Widać, że Montevideo było stolicą bogatego państwa.
    Ale każdy kij ma dwa końce (proszę to traktować jako żart!).
    Piękna, młoda kobieta nie potrzebuje szat ociekających brylantami, jak również nowy, doskonały architektonicznie budynek nie potrzebuje remontów. Z upływem czasu, zarówno kobieta jak i architektura potrzebują inwestycji.
    Pisząc bardziej poważnie, wszystko, co piękne, z biegiem czasu potrzebuje sponsora.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: