Napisane przez: futrzak | 8 lipca 2017

Port i plaża Buceo

Czyli ciąg dalszy zdjęć. Na poniższym plaża przydomowa w czasie odpływu i zachodu słońca.

Ulubiony sposób spędzania czasu przez Urugwajczyków w zimie: leżymy na trawce przy plaży i popijamy mate…

Plaża Buceo w czasie odpływu. Pusta nieco :)

Panorama portu jachtowego Buceo.

I na koniec człowieczek z placu Republiki Korei :)

Reklamy

Responses

  1. Tam zawsze tak pusto czy wybierasz takie momenty ?

  2. korposzczur:
    generalnie w tej czesci miasta nigdy nie ma jakichs specjalnie wielkich tlumow, a teraz na dodatek jest zima, wiec ludzie sie zdarzaja „od czasu do czasu” :)

    Tlumy sa w lecie na odcinku Rambli od starego miasta do plazy Pocitos (czyli tam gdzie mieszkam) bo generalnie tam jest najwieksza infrastruktrura (latwy dojazd komunikacja miejska, park Rodo z targowiskiem rzemieslnikow, restauracje, wesole miasteczko dla dzieci etc.).
    Natomiast na wschód od portu Buceo nic jakos specjalnie nie ma, oprocz plaz, Rambli i terenow zielonych nad woda. I tak to sie ciagnie jakies dwadziescia pare kilometrow wzdluz wybrzeza, az do nastepnego miasta :). Jak ktos ma uczulenie na tlum to bez trudnu znajdzie sobie hektary przestrzeni prawie lub zupelnie pustych. Trzeba tylko jakos tam dojechac. My, poniewaz nie mamy juz samochodu, zwykle jedziemy jakims autobusem a potem na autonogach :)

  3. „Ulubiony sposób spędzania czasu przez Urugwajczyków w zimie: leżymy na trawce przy plaży i popijamy mate…”
    Dobrze, że w Polsce lato. Gdyby była zima to przyjąłbym te foto jako złośliwostkę.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: