Napisane przez: futrzak | 27 grudnia 2016

Z serii dialogi na cztery nogi

– Patrząc na zachowania kobiet uważam, że mają swój sens. Taki shopping jest lepszy, niż psychoterapia. Płacisz tyle samo za sesję, a przynajmniej masz buty i płaszcz.

– Ja musze przyznac nigdy tego nie rozumialam. Shopping wywoluje we mnie rekacje dokladnie odwrotna: stres i wkurw. Nigdy bowiem nie zdarza sie tak, ze ide do sklepu i dostaję dokladnie to, co chcę. Kompletna strata czasu, ktoryby mozna spędzic znacznie przyjemniej np. siedzac w knajpie z przyjaciolmi…

– Tajemnica shoppingu polega na tym, że kupuje się to, czego się nie potrzebuje 😂 wtedy wszystko się podoba i nie ma stresu, że nie znalazło się ładnych butów, bo w ręce wpadły idealne gacie 😂

– Ale wlasnie wtedy jest stres, bo ja nie lubię miec rzeczy, ktorych nie potrzebuję, a do tego dochodzi stracony czas.

I w ten sposob dowiedziałam się, że nie jestem kobietą :)

Responses

  1. Jeśli wziąć pod uwagę zakupy, to od zawsze wiem, że nie znoszę tego. Nawet zwykłe zakupy żywnościowe to dla mnie utrapienie. Od kilku miesięcy korzystam z dogodności portalu Lokalny Rolnik. Zamawiam on-line, płacę tak samo i odbieram raz w tygodniu, blisko domu – jest o wiele sprawniej, lepiej i zdrowiej, bo tu są tzw. eko produkty. Polecam i pozdrawiam…

  2. @Alicja
    Czytam właśnie Marsjanina. Zastanawia mnie, czy taka marsjańska forma odżywiana, jaką przedstawiono w książce jest możliwa na Ziemi? Astronauta-botanik (bohater powieści) twierdzi, że przez 4 lata może zjadać tylko ziemniaki, bo potrzebne mikroelementy/witaminy zapewni mu odpowiednie dawkowanie multiwitaminy, którą NASA umieściła w stacji. To byłaby niesamowita oszczędność czasu!

  3. Lukasz:
    ale dlaczego stawiasz znak rownosci miedzy tym, ze ktos nie znosi zakupow i tym, ze nie znosi jedzenia? Jedno drugiego nie implikuje.

  4. Nic takiego nie zakładałem.

  5. Łukasz:
    ale sugerujesz, ze ogromna oszczednoscia czasu jest jedzenie jednej rzeczy a do tego suplementy.
    Pomijasz zupelnie fakt, ze ktos moze nie znosic zakupow, ale LUBI jesc, lubi smak roznych potraw, ba, moze nawet lubic gotowac. Dla takiej osoby powyzszy sposob odzywiania bedzie straszny i nie zmuszona koniecznoscia go nie podejmie.

  6. „I w ten sposob dowiedziałam się, że nie jestem kobietą :)” – nie ty jedna. Na pocieszenie powiem, że wielu facetów pokocha cię za to :):):):)

  7. Negujesz podstawy cywilizacji …

  8. (…)I w ten sposob dowiedziałam się, że nie jestem kobietą(…)

    No tak się właśnie nad tą kwestią od dłuższego czasu zastanawiam na poważnie odnośnie autorki bloga…


Skomentuj

Kategorie

