Napisane przez: futrzak | 1 czerwca 2016

Kłamstw Macriego ciąg dalszy…

Pisałam już wcześniej jak to Macri się tłumaczył w związku z aferą Mossac Fonseca…
tymczasem sytuacja się rozwija :)

Znajomy Argentyńczyk tak to podsumował:

Listado en orden cronológico de las afirmaciones del Sr. Presidente de la nación Argentina
„No tengo ninguna empresa radicada en el extranjero”
„bueno, si tuve, pero no operó nunca”
„bueno si operó, pero nunca obtuve ganancias”
„bueno, si obtuve ganancias, pero está todo declarado”
„bueno, 18 millones no los declaré, pero ahora los voy a blanquear”…..

czyli

Oświadczenia pana prezydenta Argentyny, wylistowane w porządku chronologicznym:
„Nie mam żadnej firmy zarejestrowanej za granicą”
„Dobrze, miałem, ale firma była nieaktywna”
„Ok, była aktywna, ale nigdy nie przynosiła zysków”
„Ok, przynosiła zyski, ale wszystkie zostały legalnie zadeklarowane”
„Ok, nie zadeklarowałem 18 milionów, ale teraz zamierzam je zalegalizować”*

Niesamowite, że są jeszcze jacyś Argentyńczycy dający się nabierać na kłamstwa tego pajaca…

* — blanquear w tłumaczeniu dosłownym oznacza „wybielić” – w tym kontekście oznacza że Macri zamierza te pieniądze przetransferować spowrotem do Argentyny i zapłacić od nich podatek zgodnie z prawem.

Responses

  1. Fantazje za to ma:)

  2. Argentyńczycy, w większości, sami są kłamcami i kombinatorami. Więc te przywary u rządzących nie tylko im nie przeszkadzają, ale wręcz dużej części imponują. Tutaj każdy prezydent był aferzystą i złodziejem. A już poprzedniczka Macriego poprzeczkę podniosła tak wysoko, że Macri to przy niej krystalicznie czysty człowiek.

  3. Coraz więcej widzę podobieństw między Argentyńczykami a nami.

  4. Przypomina mi to sprawy lustracyjne niektórych panów, kolejno zmiana wersji:
    – nie współpracowałem, nie zeznawałem,
    – byłem przesłuchiwany, może coś wyciągnęli,
    – współpracowałem, ale nikomu nie zaszkodziłem
    Potem znajdują się opasłe tomiska z „ciekawymi” zeznaniami. Smutne :(

  5. a ktory to tak zeznawal?

  6. @Futrzak
    Choćby Wałęsa czy Niesiołowski,


Skomentuj

Kategorie

