Napisane przez: futrzak | 14 marca 2016

O kupowaniu butów w Urugwaju

Noszę rozmiar 41-42. O kupieniu jakichkolwiek damskich butów dawno już zapomniałam w tym kraju, albowiem rozmiary damskie kończą się na 40. Tymczasem jesień zbliża się, a moje ulubione sportowe buty firmy New Balance po 7 latach już nie nadają się do chodzenia.

Cóż było robić. Idzie nowe!
Dziś wreszcie przyuważylam coś nadającego sie. Po wielkich deliberacjach do przymiarki wybrałam dwa buty: jeden Merrela, drugi jakiejś urugwajskiej firmy.
Oba numery 42.

Merrel okazal się ciut za duży, poza tym niestety zbyt płaska podeszew, wiec odpada. Nie mówiąc już o cenie (ok. 100 USD).
Drugi but….okazał się za mały! Nie byłam w stanie wcisnąc stopy. Poprosiłam o numer większe – 43. Wsadziłam bosą stopę i… ciasne!!! W końcu stanęło na numerze 44. Największy, jaki mieli…okazał się dla odmiany odrobinę za duży, ale w końcu mierzyłam na boso, więc….

Stałam się posiadaczką czegoś takiego.
Buty zostały wypróbowane tego samego dnia, pobiegałam i przeszłam w nich ok. 5 km. Wygodne, nie uwierają. Ciekawe, ile pociągną… (gdyby się ktoś pytał – to jest moje codzienne obuwie do chodzenia wszędzie).

No, ale to by było na tyle w temacie kupowania butów online. Gumę sobie można strzelić, a nie dobrać odpowiedni rozmiar…

PS:
telenoweli z Januszem Byznesu odcinek trzeci. Oświadczenie złożył admin, który stamtąd odszedł. Chyba juz nie mam sily komentować…

Responses

  1. Baardzo fajne butki. Mam ten sam rozmiar i problem, zwłaszcza że w Polsce nie podaje się szerokości, a ja mam G, więc nawet buty w moim rozmiarze nie pasują, bo są dziecięce (tak, chodziłam w takich w wieku 12 lat – więc dziecięce). Nawet glany mam robione na wymiar.

  2. Dzien dobry! Nie znalazlam adresu e-mail a chcialabym nawiazac kontakt, prosze sie odezwac :)
    Moj adres: mwobla@gmai.com
    Pozdrawiam ze Slowacji :)

  3. jasne, ze mialo byc: mwobla@gmail.com
    zgubilam jedna litere w adresie :)

  4. @telenowela.
    Jest lepiej i lepiej każdego, zasadniczo każdego dnia okazuje się jak bardzo własciciel kłamał i oszczędzał kasę (dzisiaj, 40 zł za godzinę pracy admina brutto wydało mu się za dużo). Absurd jakiś piramidalny.

  5. gszczepa:
    dokladnie. Absurd i czlowiek sie tylko zastanawia jak to sie stalo, ze taki pacan byl „CEO” takiej firmy :-/

  6. @gszczepa
    To mi przypomina dowcip jak dwóch byznesmenów rozmawia, choć na szczęscie raeala bardziej Rosji:
    -Słuchaj, czy ty jeszcze płacisz swoim pracownikom?
    -Nie, już nie
    -Ja też nie
    – A przychodza do pracy?
    – Przychodzą
    – To może byśmy zaczęli pobierać opłąty za wstęp?

  7. Rosji lat 90-tych, teraz tam trochę inaczej rzeczy już wyglądają.

  8. @gszczepa
    W Moskwie zawsze płacono na czas, w Petersburgu przeważnie też. W reszcie Rosji tylko w czasach boomu naftowego, tam kojarzonego z wybitnym przywódcą Putinem. Dziś, przy ropie za 30 USD w Rosji B pensje bywają, w Rosji C nie bywaja.


Skomentuj

Kategorie

