Napisane przez: futrzak | 3 marca 2016

Jesień nadeszła

Po czym poznać, że jest jesień w Urugwaju?
Otoż nie mozna juz chodzic boso po domu mając balkon otwarty na oścież – marzną stopy (no, mnie przynajmniej…). Bo temperatura spada do kilkunastu stopni C w nocy. W dzień za to jest dwadzieścia parę i bardzo przyjemnie.

Jest przyjemnie również dlatego, że te obrzydliwe gadziny – komary – już się nie rozmnażają. Nie trzeba więc zasmradzac mieszkania kadzidełkami, a siebie jakimiś syfiatymi sprejami.

Tak więc gdyby się ktoś pytał, to jest bardzo przyjemnie.
Niestety w pracy zasuwam jak mały samochodzik, wiec nie mam czasu na wpisy. Na dodatek jutro po pracy jest firmowe asado (firma nowa funduje, rzecz jasna). A w sobotę i niedziele firmowy wyjazd (firma macierzysta funduje) do ośrodka wypoczynkowego – także nie wiem, kiedy sie wyśpię i kiedy będzie nastepny wpis…

… pytałam już, czy w tym ośrodku jest WiFi, ale popatrzono na mnie jak na trędowatą i powiedziano, ze mamy ODPOCZYWAC a nie wisiec na sieci.

Hm….a tak mi dobrze szły lekcje programowania w Rubym. Niestety, są interaktywne, więc bez sieci nie rozbieriosz…
Tak w ogóle jaka szkoda, ze za czasów mojej młodości nie było takich fajnych jezyków progamowania. Gdyby byly to kto wie, byc moze dzis byłabym senior programmer z 20 latami doświadczenia, hyhyhyh.

Ale tak na serio: pisanie w Rubym jest PRZYJEMNE, autentycznie przyjemne i taki ożywczy powiew po szarpaniu sie z java i innymi cafkami typu C#, gdzie sama skladnia rzuca o ścianę.

No.

Reklamy

Responses

  1. Troche z innej beczki…w sobote lece do Las Vegas przez Stockholm. Póżniej na dlużej do Arizony. Wielka szkoda, ze nie ma już Ciebie w US. To egoistyczne, wiem, ale piszesz ciekawie , więc wędruj i pisz…

  2. Ruby to jest jedyny znany mi język przyjemniejszy od Pythona ;-)

  3. A co złego w Javie i C#? Bardzo miła składnia, strongly typed itd.

  4. gszczepa:
    co prawda to prawda…

    T:
    aha, przy dwudziestym pomyleniu sie z nawiasami i innymi pierdoletami odechciewa sie wszystkiego.
    A public static void to sie po nocach moze snic :)

  5. Ale nawiasami to się edytor zajmuje, one takie teraz są sprytne, te edytory. Spróbuj kiedyś, za darmo je rozdają.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: