Napisane przez: futrzak | 16 września 2015

Signum temporis…

Kumpel z Doliny Krzemowej czas jakis temu przeprowadzil sie do Kentucky i podzielil sie refleksjami na temat zycia codziennego:

I was just detained by Louisville PD while walking home with groceries. I was sober and hungry for Crunch Berries, but out of milk. I’m not an intimidating man by nature but I am above average in stature.

I was also wearing a black hoodie.

The police were professional as was I, but it’s worth noting that both of these officers only put their weapons away when they saw my face.

Read into that what you will, but Jesus fucking Christ, I can’t buy milk when I want to without police involvement?

Fuck that and fuck this country if that’s acceptable now.
I forgot to mention the reason given for my detainment.

„There was a report of someone sleeping in the street.”

Na to inny znajomy skomentowal: no to teraz juz wiesz jak to jest byc czarnym w tym kraju..

* tlumaczenie:
Wlasnie zostalem zatrzymany przez policje Louisville gdy wracalem do domu z zakupami. Bylem trzezwy i mialem ochote na crunch berries, ale zabraklo mi mleka. Nie jestem czlowiekiem wzbudzajacym strach, chociaz wyzszym niz przecietna.
Ubrany bylem w czarna bluze z kapturem. Policjanci zachowali sie profesjonalnie, podobnie jak ja, chcialbym jednak zauwazyc, ze odlozli bron dopiero, gdy zobaczyli moja twarz. Mysl sobie o tym co chcesz, ale do kurwy nedzy, czy juz nie moge kupic mleka bez angazowania sie policji??? Pieprzyc to i ten kraj, jesli teraz to jest akceptowalne zachowanie.
Zapomnialem o oficjalnej przyczynie zatrzymania: „ktos zlozyl doniesienie o jakiejs osobie spiacej na ulicy”.

Reklamy

Responses

  1. Kumpel jest biały, tak? Ciekawe, do czego by doszło, gdyby nie był.

  2. aggresja:
    tak, kumpel jest bialy.
    Do czego by doszlo? Mysle, ze nie trzeba snuc tutaj wielkich przypuszczen. Wydarzenia kazdego dnia z USA pokazuja, co sie dzieje :-/

    Np. ostatnio aresztowano znanego tenisiste – walniecie o glebe, skucie w kajdanki, dosc brutalne potraktowanie – bo „byl podobny” do jakiegos podejrzanego. Gdyby probowal dyskutowac, zostalby pobity, a jak ktorys ucieka, to go zastrzela.

  3. http://www.wykop.pl/link/2756867/14-letni-chlopiec-aresztowany-za-wniesienie-do-szkoly-recznie-zbudowanego-zegara/

    ;)

  4. Bolko:
    tak, to sie zrobil chory kraj :-/

  5. Za niedługo podobnie będzie w Europie. Skala nienawiści do obcych rośnie w tempie postępu geometrycznego. Koniec multi – kulti. A na początku w Monachium było tak po bratersku!

  6. Ciekawi mnie gdzie mozna znalezc jakas przystepnie napisana diagnoze, co doprowadzilo do tej sytuacji, ze w USA tak teraz jest.

  7. Diagnoza? Wg mnie, bardzo krótka. USA robi interesy wszędzie tam, gdzie jest wojna. Żeby przygotować społeczeństwo do wyrzeczeń, trzeba to odpowiednio umotywować. Najlepiej tym, że u bram państwa stoi nieubłagany wróg, którego trzeba zlikwidować.
    Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w UE. Tutaj się otworzyli, uwierzyli w brednie multi kulti.

  8. Obawiam sie, ze rzeczywistosc jest znacznie bardziej skomplikowana i wiecej czynnikow wchodzi w gre.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: