Napisane przez: futrzak | 13 sierpnia 2015

Halp!?

Laptop HP 17 cali, wzglednie nowy (w pracy). Regulacja jasnosci polega na (via windowsowy control panel i display albo z klawiatury) dodaniu wiecej szarego, albo mniej szarego (grey tint). Nic wiecej. Zadnego kontrastu, nasycenia, nic.

Tak wiec mam albo walacy po oczach, wyprany z kolorow swiat, albo zszarzaly, wyprany z kolorow swiat. Przeswietlone zdjecie albo spierdzielona ekspozycja.
Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie, czy da sie cos z tym guanem zrobic?

Reklamy

Responses

  1. Prawy klawisz myszy na wolny obszar ekranu —> Ekran —–> Ustawienia zaawansowane ( lub coś podobnego ). Pokombinuj, a może pomoże.

  2. matko, Przeciez napisalam, ze ctrl panel > display juz probowalam wszerz wzdluz I w poprzek? Gdyby to sie dalo tak trywialnie wyregulowac nie zawracalabym nikomu tylka?

  3. Jaką ma kartę graficzną ? A potem przeszukaj sieć czy nie ma jakowychś programów serwisowych do niej. Do Radeonów zawsze były wraz z paczką sterowników, kiedy mnie to jeszcze interesowało. Przypuszczam, że i do innych producentów się znajdą.

  4. O u mnie to się teraz nazywa Intel Graphic Media Accelerator for Mobile i przyszło z systemem.

  5. Drogi Futrzaku, sorry nie doczytałem, że posprawdzałaś. Ja bym zaproponował podłączyć laptop do innego monitora lub TV – kablem ,lub w przypadku smart tv bezkablowo i zobaczyć, jak odbierany jest obraz na innym monitorze. Jeżeli OK, to znaczy, że sprawa dotyczy panelu lcd w laptopie i żadne zaklęcia w oprogramowaniu nie pomogą. Znaczyłoby to, że sygnał jest OK a rzecz dotyczy wyświetlacza w laptopie. Jeżeli zaś obraz na innym monitorze wykazuje te same wady, to panel lcd w laptopie nie jest przyczyną wadliwego wyświetlania. Wtedy sprawa jest prosta. Rzecz dotyczy software’u i reinstalacja OS powinna pomóc.

  6. Jest taki program f.lux, który może pomóc.

  7. Uzywam go od paru lat. Na zwalony ekran nie pomaga.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: