Napisane przez: futrzak | 20 kwietnia 2015

Szukanie mieszkania, podejscie drugie

O pierwszym nie będe wspominac, bo skoro Chlop uznal, ze nie warto nawet zebym sie fatygowala ogladac, to musialo byc straszne.
Drugie za to wygladalo – sądząc ze zdjęć – całkiem zachęcająco..

300 m to niby cała „posesja”, 60m2 to powierzchnia domu. Facet na początku chciał 800 USD/mies plus opłaty za prąd.
Ze niby wyposazone, jaccuzi, ogród, parking etc. no i 5 min od brzegu oceanu (El Pinar to jakies 40 min jazdy samochodem od centrum Montevideo, miejscowość letniskowa).

Ehm.
Już po pierwszej wizycie Chłop powiedział, ze narazie z wyposazenia jest tylko łóżko i wiecej nic, ze wszystko rozgrzebane, bo niby gosciu konczy remont. Jedyne, co bylo świetne, to prędkość Internetu: 40 Mb/s download i 10 Mb/s upload (zmierzone przez nas).

A poza tym….
Juz na poczatku zgrzyt: droga prowadząca do chalupy gruntowa, taka, ze resory i tlumik mozna na niej zgubic. Zajechalismy. Gosc oczywiscie uprzedzony, ze jedziemy, spoznilismy sie o pol godziny (co tutaj jest normalne). Dzwonimy, nic. Wybiegly tylko 3 ogromnej wielkosci psy i szczekaja. Po jakichs 10 minutach otwiera sie brama….wychodzi facet w pidżamie, wyglądający i czający tyle, jakby był na ciężkim kacu….
Idziemy oglądać. Mijamy dom główny. Na jego tyłach owa chałupka z ogloszenia…

Po pierwsze, wokoł obejscia mnostwo rzeczy porozwalanych. Stoi w rogu (przed chałupa) sfatygowana zyciem pralka. Parilla duza – ok, jak na zdjeciu. Gościu otwiera drzwi….
Wchodzę. A tam bardak. Jakis suszak rozstawiony z praniem. Podloga czyms uwalana. Z częsci kuchennej tylko blat i zlew, ani lodówki, ani kuchenki. Pytam, kiedy zostanie zakonczony remont?
– jaki remont?
– no.. tu w mieszkaniu..
– no przeciez jest skonczony, wlasnie skonczylem budowac, tylko lodowke trzeba wstawic.
Widok z obu okien wprost na okna domu głównego. Miejsca mało, chalupa w dołku. Dach bez izolacji, nie ma klimy, nie ma zadnego ogrzewania… nie ma tez drugiego wyjscia z poseji, ani zadnego miejsca do parkowania. Prywatnosci za zewnatrz w zasadzie zero.

Temu panu już podziękujemy… oraz życzymy sukcesów w znalezieniu najemców za takie pieniądze…

Reklamy

Responses

  1. Po mordzie powinien dostac za marnowanie czyjegos czasu.

  2. No nie przesadzajmy.
    Niestety, tak wyglada ogromna wiekszosc ogloszen tutaj. Dzis obejrzelismy _pierwsze_ ktore w rzeczywistosci wygladalo lepiej, niz na zdjeciach….

  3. Wygląda na to, że w pewnych kwestiach w Urugwaju są tak samo wyluzowani jak w Argentynie :)
    Szkoda, fajnie wyglądało.

  4. Ano tak. Ale powiem ci, ze w Polsce tez w tym wzgledzie nie jest normalnie – ostatnio wlasnie znajomy szuka mieszkania do wynajecia w Gdyni, mieszka w Warszawie i tez twierdzi, ze ma dosc sciemniactwa i oszukujacych zdjec.
    Ja sie w sumie szukajac nauczylam, ze:
    – jesli w ogloszeniu nie jest o czyms wspomniane, to znaczy, ze tego nie ma
    – zdjecia prawie zawsze pokazuja to, co najlepsze. Jak cos wyglada nie bardzo, zdjecia nie ma. Czyli – jesli zdjecie salonu jest pod dziwnym kątem, mozna wnioskowac, ze zostalo zrobione po to, aby w kadrze nie zmiescil sie bardak, ktory znajduje sie posrodku. Jesli nie ma zdjecia lazienki, to prawdopodobie jest ona w stanie wolajacym o pomste do nieba etc.
    – nigdy nie nalezy wynajmowac mieszkania w ciemno, a jak cos wlasciciel obieca, to musi byc na umowie, inaczej sie prawdopodobnie wykpi.

    To, ze wlasciciele stosuja jakies dziwaczne rozumowania jeszcze jakos jestem w stanie rozumiec, ale ze AGENCJA potrafi zupelnie olac twoja liste wymagan i pokazywac mieszkania, ktore nie spelniaja wymogow, uznanych przez ciebie za podstawowe, to juz w glowie mi sie nie miesci. Nie wiem, co nimi kieruje.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: