Napisane przez: futrzak | 7 kwietnia 2015

O karłowacieniu….

Montevideo jest miastem rozciagajacym sie na niewielkich wzgorzach. No, moze wzgorza to za duzo powiedziane, sa tu jakies wzniesienia, tkanka miejska nie rozciaga sie na kompletnie płaskiej patelni, jak to miało miejsce w Buenos.

Jako ze poruszamy sie w obrębie centrum i przyleglosci na autonogach, to te gorki zaczyna byc czuc…. I to jest smutne – bo dopiero teraz zauwazam, jak bardzo zdechła mi kondycja podczas mieszkania w środku molocha. Żeby przejsc pare kilometrow, zaliczyc parę razy góra-dół a potem mieć zakwasy na drugi dzień???

Eh. A przeciez jeszcze całkiem niedawno, własnymi nogami, w śnieżycy wlazłam na przykład na Lassen Peak. Albo łaziłam po Ansel Adams Wilderness z ciężkim worem na plecach.

Strasznie szybko człowiek karłowacieje jak przestaje byc aktywny fizycznie :-/

Z innej beczki: kto zgadnie, jaki język, zaraz po hiszpańskim, był najbardziej słyszalny w tutejszym urzędzie imigracyjnym?

Responses

  1. Chinski?

  2. angielski?

  3. Polski? Haha – nie zdziwiłabym się :) A z tą kondycją to racja- ja po zimie zauważam jak ciężko mi się ruszać na pierwszych wiosennych spacerach.Czas się wziąć za siebie :)

  4. jak narazie nikt nie zgadl :)

  5. Angielski?

  6. Stawiam na niemiecki…

  7. Nic straconego, kondycję można odzyskać, a tak przynajmniej wiesz, że Ci spadła i możesz nad tym popracować. Lepszy ubytek od płaskiego terenu niż przebywaniu na International Space Station ;).

  8. Portugalski?

  9. rosyjski?

  10. kolega mp zgadl. To byl niemiecki.
    Podejrzewam, ze duzej emigracji niemieckiej ten kraj zawdziecza zreszta dosc dobra organizacje i maly burdel – w porownaniu do reszty krajow latynoskich….

  11. ODESSA?

  12. Niemieckiego bym się nie spodziewał, prędzej już ten polski ;) Ja też ostatnio podupadłem kondycyjnie, czasu nie ma na jakąś większą aktywność, do pracy autem, po zakupy autem… Mam nadzieję, że poprawiająca się pogoda zmobilizuje mnie do większej ilości ruchu :) Tobie tego też życzę. Pozdrowionka :)


Skomentuj

Kategorie

