Napisane przez: futrzak | 10 marca 2015

Banking online – level master!

Czyli przemyslany interfejs uzytkownika.

Otóż zapomniał uzytkownik hasła. Co moze zrobic? „Proszę skontaktuj się z nami”. Jeden jedyny link na całym websajcie. Klikamy i co widac? Ano taki
formularz.

Proszę wybrac powód kontaktu: potrzebuję online banking support.
Tu otwiera mi sie pole obowiązkowe do wypełnienia: „My relationship manager is”

Skad ja mam to wiedzieć???? Odkąd zmienili interfejs, najwyrazniej kazda próba kontaktu musi zostać zainicjowana podaniem nazwiska jakiegos relationship managera. Ja tylko chce zresetowac haaaasłooooo!!!!! na ch* mi rozmowa z jakims bałwanem, który będzie próbował mi wciskać super-oferty???

Dalej jest tylko lepiej. No bo jeśli nie znasz swojego relationship managera to co mozesz zrobic? Skontaktowac sie bezposrednio ze swoim lokalnym biurem!!!!! A co zrobić, jeśli akurat jesteś w kraju, w ktorym nie ma lokalnego biura? Taka mozliwosc najwyrazniej nikomu nie przyszła do glowy.
Wybranie jakiegokolwiek kraju z drop-down i zostawienie niewypelnionego pola „relationship manager” skutkuje zablokowaniem wyslania formularza, no bo przeciez to WYMAGANE pole.
Nic, tylko wziąć za łeb tego, co wymyślił ów formularz i walić łbem w ścianę, aż mu pusty czerep pęknie.

Proszę tez zauwazyc, ze dokladnie ten sam formularz sluzy do kontaktowania sie w sprawie zalozenia nowego konta. Wszystkie pola takie same.

Ah, zapomnialam, zadzwonic mozna. „Call an adviser” prowadzi nas do .. gdzie, gdzie? Office locations!!! I co za pech, ze w Poludniowej Ameryce maja tylko biura w Brazylii. No moge sobie dzwonic, a jakze, międzynarodowo. Wicie rozumicie, zadzwonię do jakiegos biura w Kurytybie albo Rio i tam będe szukac kogos, zeby mi zresetowal haslo do konta online w banku, ktory to bank ponoc miedzynarodowy jest. Tia. Międzynarodowa my ass, z przeproszeniem.

PS: formularz wyslalam, wpisujac jakies zmyslone imie relationship managera. Ciekawe, kiedy i czy przyjdzie jakakolwiek odpowiedz? A teraz pomyslcie, ze musicie zrobic pilny przelew. JAJKS!

Advertisements

Responses

  1. Klasyka, że się tak wyrażę. Bankowa. Oto jak wygląda procedura odzyskiwania zapomnianego loginu w polskim Citibanku:

    „Jeśli nie pamiętasz swojej Nazwy Użytkownika należy przejść do strony: Przypomnij Nazwę Użytkownika. System poprosi Cię o podanie: Nazwy Użytkownika, numeru karty, daty ważności karty, Twojej daty urodzenia oraz jednorazowego kodu SMS (który otrzymasz na swój numer telefonu). Po weryfikacji tych informacji system wyświetli na ekranie Nazwę Użytkownika oraz zaszyfrowany numer karty. Po kliknięciu w przycisk ‘Dalej’ system przekieruje Cię na stronę logowania.”

    Czyli aby odzyskać Nazwę Użytkownika co musisz podać? Nazwę użytkownika!

    Ale to i tak chyba nie przebija mojej identyfikacyjnej przygody z bankiem w Wenezueli: http://surdel.tierralatina.pl/2012/10/nazwisko-panie-surdel/

  2. Ja nie wiem, kto te debilne procedury wymysla???? Zeby odzyskac nazwe uzytkownika, podaj nazwe uzytkownika… ta….

  3. Dobry tekst, ale te nonzensy wszędzie nas dopadają, niestety :(

  4. W poniedziałek idę do banku z nowym paszportem (którego bank nie zarejestrował) i dowodem osobistym, który co prawda bank zarejestrował, ale ten już stracił ważność. Już czuję, że będzie ciekawie…

  5. Wojciech Majda:
    nie rozumiem o co chodzi z tym rejestrowaniem paszportu?

  6. Zazwyczaj przy takich hockach klockach wpisuje Dont Know, i zwykle dziala.. powodzenia i swietej cierpliwosci.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d bloggers like this: