Napisane przez: futrzak | 27 października 2014

Buenos Aires celebra Italia

czyli święto włoskich emigrantów w Buenos Aires :)

Zaprawdę, podziwiam miejscowych. Celebracja odbywała się tam gdzie zwykle, czyli na ostatnim odcinku Avenida de Mayo, zaraz przy Casa Rosada. Ludziska stawili się tłumnie mimo temperaturki tak ok. 35 C.
Spora część placu i ulicy była wystawiona na słońce…

My dotarlismy na miejsce ok. 16.00 i zaprawde powiadam wam, samo chodzenie juz było niejakim wysiłkiem :-/

Program imprezy był taki jak zwykle: duża scena z miejscem na występy artystyczne najrożniejszych zespołów (ludowych, narodowych ale też najzupełniej współczesnych), stragany z żarełkiem, rękodziełem, sztuką i generalnie wszystkim, co miało jakiś związek z Italią.
Był nawet zabytkowy wóz strażacki z pompą z XIX wieku oraz kilku młodzieńców przebranych w zbroje a la żołnierze rzymscy.

Po zobaczeniu, co było do zobaczenia, udaliśmy sie do San Telmo, gdzie na ulicy Defensa odbywa sie co niedzielę feria artesanal czyli sprzedaż najrożniejszych wyrobów rzemiosła artystycznego, sztuki i staroci. Oraz można posłuchać najrożnieszych muzyków.

smutekSiesty

Tu wszystkie zdjecia z opisami.

Advertisements

Responses

  1. 35 stopni- aleeeeee ci dobrze ,ja tu zamarzam:( Dlaczego na ziemi nie może być umiarkowanej temperatury,albo czemu ja wciąż marznę ?Wrrr

  2. Basia:
    marzniesz, bo masz metabolizm skopany w wyniku hashimoto…dopoki czegos z tym nie zrobisz obawiam sie ciagle tak bedzie, plus wahania nastroju :-/


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d bloggers like this: