Napisane przez: futrzak | 25 września 2014

Cena zrobienia nowych okularów w Buenos

Pofatygowałam się wreszcie do okulisty zbadać wzrok – już po ośmiu latach od ostatniej wizyty…

Mały, prywatny gabinecik, będący własnościa urzędującego w nim lekarza okulisty. Na ścianie dyplom, z którego dowiedziałam się, że pan doktor skończył medycynę w roku, w którym się urodziłam :)

Zapłaciłam 2250 ARS czyli 267 USD (przeliczajac po kursie oficjalnym) albo 145 USD (przeliczając po czarnorynkowym). W tą cenę jest wliczone:

– badanie wzroku (maszyna)
– nowe szkła fotochromatyczne
– nowe oprawki

Jest to pełna odpłatność, bez żadnego ubezpieczenia. Gdybym miała zwykle szkla, cena wynioslaby 1200 ARS, czyli prawie o polowę mniej.

Porównując z cenami z USA, to wychodzi tanio….

Responses

  1. Zalezy jakie oprawki :-)
    Ale generalnie porownujac z DE tez wychodzi calkiem tanio….
    owszem, mozna wziasc tu na kase chorych najtansze oprawki…. ale raczej malo kto ten szrot bierze.

  2. Ja nie mam pojęcia ile takie coś kosztuje ani w Polsce ,ani tutaj.Może powinnam się cieszyć,że nie muszę tego wiedzieć, choć to czytanie po nocach pewnie prędzej czy później mnie pośle po tą informację…
    A ty zapłaciłaś, sporo ,ale najważniejsze ,że twój wzrok przez to będzie miał się lepiej.Zdrowie ponad wszystko.

  3. Bedzie sie mial lepiej jak optyk wlasciwie ustawil kat soczewek wzgledem oka. Bywa, ze potrafia to skaszanic i wzrok sie bardzo pogarsza przez noszenie takich okularow.

  4. skinheads:
    bywa, ale prawde mowiac wieksze mam zaufanie do okulisty, ktory ma swoj gabinet od 30 lat i sam bada wzrok, a potem dobiera wszystkie parametry, niz do technika wyszkolonego do obslugi jednej maszyny, a zatrudnionego przez sieciowa corpo robiaca uslugi dobierania okularow za najnizsza cene…

  5. W porównaniu z PL to też raczej niedrogo


Skomentuj

Kategorie

