Napisane przez: futrzak | 21 września 2014

Dopadła mnie

alergia. Trzy lata od przyjazdu – podobnie miałam w Kalifornii. W Polsce zadne alergie mnie nie nękały, a tu cóż – typowa przypadłośc emigrantow.

Zaczyna się wiosna, pampa kwitnie…
Najpierw przez jakies 2 tygodnie miałam kompletnie zapchany nos i kichalam srednio 300 razy na dzien. Bez kropli do nosa nie dalo sie w ogole spać.
Teraz dla odmiany mam oczy spuchnięte jak balony, czerwone i swędzące. To z powodu przeuroczych drzewek, ktorych jest od zarąbania za oknem, a które wydzielają ze siebie lekki beżowy puch, fruwający wszędzie. Troche podobne do topoli, tylko z 10 razy tego wiecej…

Zastanawiam sie, czy mozna cos z tym zrobic, bo jednak faszerowanie sie non-stop antyhistaminami to sredni pomysl…
Wiem, mozna sie odczulac, ale to ponoc tylko do określonego wieku….hm…

Responses

  1. Może pomoże maseczka szmaciana na twarzyczkę. Tylko strach, że się zasłania twarzyczkę. Choć na noc.

  2. Przykro mi :(

  3. Oj bido, współczuję.

  4. Czekam jak na zmilowanie deszczu – zapowiedziany jest na dzis w nocy.. jesli najpierw powieje i te paskudztwa postrąca, a potem przejdzie ulewa to moze chociaz na 2 dni mi sie polepszy….

  5. Na kichanie itd. może pomóc smarowanie pod nosem i w nosie kremem Nivea. Prawdopodobnie można użyć jakiegokolwiek kremu, który dość wolno się wchłania, ale ja używałem tylko tego i nieco ulgę przynosiło.

    Chyba też na alergie pomaga aspiryna.

  6. Jest przepis medycyny ludowej na alergie, który zaleca w takim przypadku łyżeczkę zmielonych skorupek od jajek tak ze 2 razy dziennie. Podobno również działa przyjmowanie wapna. Ma to w przeciągu 2-4 dni usunąć objawy alergii.

    Masz okazję futrzaku przetestować medycynę ludową eksperymentalnie.-)

  7. Miesiąc na witarianizmie i pewnie pomoże ;) Ja tak pozbyłem się większość problemów zdrowotnych a prochy i lekarzy omijam jak ognia ;)


Skomentuj

Kategorie

