Napisane przez: futrzak | 9 kwietnia 2014

Skąd wziąć dobrych testerów

Zaprawdę powiadam wam: jeśli potrzeba zatrudnić w trybie szybkim ludzi do QA, najlepiej nie brać nikogo z zewnątrz, a odłowić pracowników supportu z własnej firmy. Najlepiej takich senior, co pracują co najmniej rok.

Znają już doskonale produkt (i to z najgorszej strony :), odpada więc szkolenie i cały czas potrzebny na wdrażanie. Reszta rzeczy daje się przekazać podczas codziennych interakcji, zakładając ze QA manager ma głowę na swoim miejscu, a nie w tyłku :)

Aha, mam tutaj na myśli wewnętrzny support firmy, a nie jakieś call center w Indiach, wynajęte do obsługiwania first level support…
Oraz powyższa rada dotyczy firm robiących software, a nie np. jakiegoś specjalistycznego sprzętu.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: