Napisane przez: futrzak | 1 stycznia 2014

Świt noworoczny…

Ja tolerancyjna jestem. Nowy rok, imprezy dookola, ognie sztuczne, petardy, wsio wpariadkie. Duzo imprez, z muzyka typu „poszły konie po betonie” (witamy w latin america gdzie cumbia króluje).

Ale jedno to ciezka przesada: wodzirej który…WYJE oraz wydaje odglosy w stylu „py py py py” – srednio raz na minute. TRAGEDIA. On tak do szóstej rano, do wschodu slonca – tak bylo na poprzednich dwoch imprezach i oczywiście dzisiaj…. Ten sam gad. Mam wielka ochotę wsadzić mu petarde w tyłek i odpalić. I posluchac, jakby wtedy robil to swoje „py py py”.

PS: za to juz po wschodzie słońca cisza, jakiej przez cały okrągły rok w Buenos nie uświadczy. Wszyscy padli jak mrówki po robocie…

Responses

  1. Ojczyzna tanga i takie pitu pitu :)
    A zawsze marzył mi się wyjazd do Argentyny żeby poszaleć w gorących latynoskich rytmach a tu …

    ps
    Jest jeden fan, mój prawie 2 letni syn szaleje przy tej muzyce

  2. @Bolko:
    jedno drugiego nie wyklucza. Ot pod nami jest knajpa, gdzie graja wlasnie tango i maja śpiewaków w typie Carlosa Gardela kazdego weekendu. Akurat jednak wieczoru sylwestrowego nie organizowali.
    Natomiast jesli „gorące latynoskie rytmy” kojarzą ci sie z brazylijską sambą, to coz – to sie tanczy wlasnie w Brazylii :)
    Tutaj jeszcze jest na tapecie salsa i bachata.

  3. tumturum, ciu ciuru ciuru, tumturum ciu ciuru ciuru :)

  4. Nie ja wole tango. Nawet się kiedyś uczyłem :)

    ps.
    Możesz podrzucić parę tytułów co w Argentynie teraz jest na topie.(Oprócz Justina- klonów oczywiście )

  5. @Bolko:
    nie mam zielonego pojecia. Nie slucham muzyki pop i w ogole sie tym nie interesuję.

  6. Oj no to wesoło mialas co?:)

  7. @Basia:
    na szczescie odpowiednia dawka znieczulacza pozwolila odplynac w kraine snu :)


Skomentuj

Kategorie

