Napisane przez: futrzak | 12 września 2013

Corpo bełkot

Niektóre zasługują na rekord w księdze Guinessa albo co…

Using included Cloud APIs, you can easily customize the operating environment to your specific requirements, enabling chargeback and billing integration, integration into approval processes, and other process automation tasks. Matrix is integrated by design with broad support of heterogeneous environments, and it offers cloud-bursting to a variety of public cloud providers including XXX Cloud Services. The core elements of a CloudSystem Matrix solution are

Tak, to cloud-bursting jest specjalnie urzekające. Z chęcia bym powiesiła za jaja osobnika, który wymyślił podobne brednie. I nie, nie podejmuje sie przetlumaczyc tego na jezyk polski. Tłumaczenie zwykle wymaga zrozumienia oryginalnego tekstu a tutaj – niestety – mimo kilkunastu lat doświadczenia w branży NIE WIEM o co chodzi. Bo to bełkot nad bełkoty.

Reklamy

Responses

  1. cloud-bursting jest dosc proste – app na codzien dzial na private cloud an jak jest wieksze zapotrzebowanie to przenosi sie na public cloud.

    w ogole tekst dosc prosty – choc technologia i rozwiazanie dosc nowe to mozesz nie rozumiec, nie ma to nic wspolnego z QA

  2. @w:
    KAZDA technologia softwarowa ma duzo wspolnego z QA z tego prostego wzgledu, ze zanim w ogole zostanie sprzedana klientowi jest testowana przez SQA engineers.

    A tu jest znacznie lepsze wyjasnienie tego chorego terminu:

    „Cloud burst is a quality of service (QoS) metric used to gauge cloud solution scalability and measure software application capability and performance on hosted cloud platforms.

    Cloud application and service vendors provide benchmark performance ratios for total leased infrastructure and ensure maximized application hosting. However, a well-designed, scalable, flexible and reliable architecture easily handles network traffic and computing requirements, while a poorly-designed architecture will falter when subjected to resource-hungry applications.”

  3. Przykład prawdziwego bełkotu i mistrozstwa PR. W Australi były reklamy Coca-Coli obalające wszelkie „mity” i pokazujące jaki to zdrowy jest ten napój. Ponieważ Australia to nie USA zainteresowały się tym miejscowe władze i firma musiała opublikować sprostowanie mówiące że właściwie to łgała jak pies. http://transition.accc.gov.au/content/item.phtml?itemId=867216&nodeId=992aca7168c816441bede4d28d8465ac&fn=Corrective%20Advert%20Scan.pdf
    Jak dla mnie mistrzostwo świata

  4. @kd:
    rzeczywiscie, piekne :)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: