Napisane przez: futrzak | 19 sierpnia 2013

Puerto Madero

czyli co robią potenos w cieply sloneczny dzien, ktorego nie wykorzystali do wyjazdu poza miasto..

Jak to co robia. Ida na spacer do Puerto Madero, po to, zeby robic tłum :)
Jeszcze nie dalej jak dwie dekady temu byly tam dość nędzne, popadajace w ruine doki i biedna, portowa dzielnica. Wladze miasta podjely projekt rewitalizacji i powstala nowoczesna, wypasiona dzielnica oraz jedno z najdroszych barrios w Buenos.
Owszem, jest tam ładnie i przyjemnie, ale ja osobiście wolę uroki starej architektury…

Spacer zaczynamy, jak zwykle, od poczatku wszystkiego czyli od palacu prezydenckiego zwanego Casa Rosada czyli różowy domek :)

IMG_6633

Rzut oka z daleka na panoramę:

IMG_6635

Wytwory polskiego przemyslu, czyli melex, dotarly az tu:

IMG_6636

Ujecie blizsze – na moscie widac sylwetki ludzkie, daje wiec to jakies pojecie skali.

IMG_6637

I stare. Mozna zwiedzac.

IMG_6638

Po wejsciu na most okazuje sie on mniejszy niz z daleka. Oraz widac, ze jest ruchomy.

IMG_6640

Slonce, cieplo i ulubiona rozrywka wszystkich, czyli robienie rodzinnych zdjec „na tle”:

IMG_6643

Skromny klub jachtowy. Caly budynek, dosc sporych rozmiarow, posadowiony jest na pontonie i zacumowany u wybrzeza:

IMG_6648

Niektore wiezowce sa ciągle w budowie:

IMG_6650

A tu juz mural w okolicach dworca Constitucion. Nawet podpisany. Na trzech zdjeciach, bo rozciagal sie na trzech scianach i nijak nie dalo sie objac tego szklem idiotenkamery na jednym zdjeciu…

IMG_6653

IMG_6654

IMG_6655

Niechacy zaplątało się w kadr osiągnięcie przemyslu radzieckiego…

IMG_6656

IMG_6657

Advertisements

Responses

  1. Jak zwykle nie na temat – przepis na ketchup domowy już opublikowany i zlinkowany do Twojego bloga – sprawdz, zaakceptuj i zaproś na steka z argentyńskiej wołowiny :)

  2. @Pawel: czujcie sie zaproszeni :)

  3. Na kiedy ?
    ps. ja to na serio, serio piszę :P

  4. @Pawel:
    no ja tez na serio. Nie wiem, kiedy sie bedziecie wybierac na tą polkule w nasze okolice…?

  5. Wpieprzę się. Najważniejszy alkohol.

  6. Futrzaku – Ola to może się już jutro pakować i lecieć, ale ja ,,,, nie mam urlopu :(

  7. […] TUTAJ zaś notka z poprzedniej wizyty w Puerto Madero. Tyż ładnie, ale inaczej :) […]


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: