Napisane przez: futrzak | 13 lutego 2013

Pierwsza burza w nowym miejscu

czyli niejako chrzest bojowy. Bo nie wiadomo – co zacznie przeciekac, gdzie i jak bedzie wygladac sytuacja? Przypominam, ze tutaj w przeciagu godziny potrafi spasc tyle deszczu, ile w Polsce w ciagu pol roku. To nie przelewki.
Zaczelo sie od dziwnych chmur:

IMG_0475

Wszystkie zdjecia robione z patio, widac wiec dokladnie lokalna architekture razem z bekami na wode i systemem cisnienia grawitacyjnym:

IMG_0476

Bieda-zabudowa tez wyglada, jak wyglada. Jak ktos jest wlascicielem budynku, to rozszerzyc powierzchnie mieszkalna moze tylko w gore. Jak nie ma kasy, robi to tak:

IMG_0478

IMG_0479

No ale przejdzmy do akcji, albowiem burza rozwija sie:

IMG_0483

I powiedzmy sobie szczerze: jak juz P***nelo, to tak, ze woda wlala sie z drugiego patio, rura z dachu wylotowa zaczela cieknac i tym podobne przyjemnosci. Tu nie ma nic pomiedzy. Jest na max – albo w jedna, albo w druga strone.

Niemniej, trudy, zalania i katastrofy ludki rekompensuja sobie parilla. Czyli: mieso, wino, tance i spiew :)
Nasza pierwsza parilla nie wygladala zbyt powalajaco, ale smaczna byla:

IMG_0488

Responses

  1. Widzę, że w kwestii basenów – intex rządzi – jak i w Polsce :)
    Pozdrowienia

  2. Coz, najprostrze i najtansze rozwiazanie…

  3. ale chmury faktycznie jakie takie groźne.Jedzonko mniam;)

  4. Ojej……brakło mi słów……Jak Ty to wszystko ogarniasz? Jestem w szoku…..i podziwiam ogromnie za odwagę:)

  5. @Basia:
    ale do czego tu odwagi trzeba? :) Do podkladania szmaty pod drzwi i miski pod rure? :)

  6. Do mierzenia się z tym wszystkim- ze zmianami, ze stratami itd. Miałam raczej na myśli to jak cię „nosi” po świecie. Zapomniałam dodać ,że też bardzo ci zazdroszczę.Ja chyba zbyt leniwa, zbyt strachliwa jestem dlatego mam tak jak mam.Ot co.

  7. Chmurzystka strasznie paskudne, ulewa też musiała być niesamowita, a takie proste jedzenie przeważnie jest najsmaczniejsze :)
    pozdrowienia!

  8. @iwnowa:
    proste jedzenie ma tę zalete, ze nie ma domieszek zadnej chemii :)
    I mozna potem go dorzucac do wieeeelu dan :)


Skomentuj

Kategorie

