Napisane przez: futrzak | 24 stycznia 2013

Dialogi na cztery nogi

– Ale jak ty wyglądasz?? Umalowałabyś sie chociaż, a nie tak…
– Cieszę się, że jestem w takim miejscu w życiu i w takim wieku, że moge miec spokojnie na wszystko wylane [tu uśmiechnęła się złośliwie].
– Ale jak w ogóle tak możesz?? Ja nawet jeśli nigdzie nie wychodzę, to rano biorę prysznic, robię makijaż, włosy… co mam wyglądać jak kocmołuch??
– Bardzo mi przykro, ze bez makijażu, zrobionych wlosów oraz odpowiedniego ubioru jesteś kocmołuchem. Ja bez tego czuję się jak człowiek, no ale skoro ty jak kocmołuch….
……….
……….

Zapadła kurtyna, czyli milczenie. Kto językiem wojuje, język go w dupę kolnie.

Responses

  1. Świetne! :D

  2. z zycia wziete :)

  3. Dobre :)

  4. Boskie!!!

  5. mi też zdarzały się zbliżone dialogi ;) pięknie uchwycone

  6. Na niegrzeczność – niegrzeczność. :)

  7. he he.. też mam wylane :]

  8. @Anna:
    fajnie tak miec wylane, prawda? :)

  9. No toś jej pojechała. Mistrz ciętej riposty wręcz


Skomentuj

Kategorie

