Napisane przez: futrzak | 27 listopada 2012

Wieczorny spacer po San Telmo

czyli najstarszej dzielnicy (barrio) Buenos Aires.

Wreszcie moge wrzucic zdjecia – oto bowiem okazuje sie, ze siec nasza w temperaturce powyzej 30 st C zdycha sobie radosnie. Niestety, modem do stałki nie znajduje sie w naszym mieszkaniu ze świeżo zamontowana klimą….
No, ale ad rem.

Przy ulicy Av. Belgrano wlasnie malowano wielkieeeeeego murala, na cala sciane domu. Operacja odbywala sie za pomoca podnośnika i pana z wieeelka rurą:

Potem poszliśmy na Plaza Dorrego. W zachodzącym sloncu prezentuje sie wyjatkowo okazale:

Normalnie takie rzeczy jak drzewa oraz slupy z kablami elektrycznymi znajdują się na ziemi, w poboczu drogi. Ale nie w San Telmo! Jedno i drugie wystepuje na…. dachu kilkupietrowej kamienicy :)

Na koniec wieżyczka z zegarem jednego z wielu kościołów w Buenos:

Zdjęcia robione telefonikiem, wiec proszę nie narzekać na jakość :)

Responses

  1. Słuchaj, a tak z ciekawości, jakiś już czas upłynął od Twojej przeprowadzki, czujesz, że dobrze zrobiłaś? Zadowolona jesteś z decyzji?

  2. Zdjecia robione nalesnikiem, a nie telefonikiem. Albo telefonik staruszek.

  3. Ta klima na balkonie bardzo seksownie zamontowana :). Ta sosna tez rosnie na dachu? A to nie jest tak, ze w srodku kamienicy jest patio i tam jest postawiony ten slup?

  4. jacekdpotato:
    coz, iPhone 3GS nie jest w istocie najnowszym modelem, nie da sie ukryc.

    widoczny sposob montowania klimy to tutaj raczej standard ;)
    Kamienica nie ma patio, jest pieciopietrowa, na dachu jest taras i tam sobie w donicy ludzie choduja drzewa a miasto stawia slupy :) ot taki lokalny folklor :)

  5. Świetne klimaty , matko czemu ja jednak do Hiszpanii nie wyjechałam tak jak marzyłam (wiem wiem- chodzi mi generalnie o kraje hiszpańskojęzyczne). A u nas tak leje ,że nic zza zalanych szyb nie widać ach te włoskie klimaty :(

  6. @Barbara:
    no wlasnie, czemu nie wyjechalas skoro chcialas?

  7. Na początku się bałam,że sobie nie poradzę, poza tym trzymała mnie w domu w Polsce moja siostra.Potem poszłam na łatwiznę i wyjechałam do koleżanki do Włoch- i jakoś tak zostało. I chyba nie ma dnia w którym bym n ie żałowała, ale cóż robić…..

  8. a mi się podobają te stylowe kamienice:)


Skomentuj

Kategorie

