Napisane przez: futrzak | 15 września 2012

Jak się robi kuchnię typu „fusion”

Ano tak: bierzemy argentynską rurkę do picia mate i wsadzamy ją do słoika z kiszącą się kapusta w celu spróbowania, czy aby juz nie gotowa do konsumpcji :)))

A tak poza tym, z boczkiem wszystko smakuje lepiej, natomiast mate o smaku kawy jest wyjatkowo obrzydliwa.

Reklamy

Responses

  1. Względem mate, próbowałam kilka razy, ale nie dało rady. Podejrzewam, że wymaga dłuższego przyzwyczajania się. A Ty pijesz na codzień?

  2. Anna:
    tak, ja juz jestem kompletnie uzalezniona :)
    Mate ma specyficzny smak, ale tez latwo ja zepsuc niewlasciwym parzeniem. No i nie kazdy gatunek kazdemu bedzie odpowiadac. Mysle, ze podobnie jest z herbata: jesli komus, kto nigdy jej nie pil, da sie lugowatą czarną na dodatek przeparzona (a wiec z duza iloscia taniny) – to sie zapluje :)
    Sa gatunki mate, ktore mi absolutnie nie wchodza – i juz.
    Pijam w zasadzie tylko rosamonte, tą o smaku kawy kupilam z ciekawosci no i wyladowala w koszu na smiecie..


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: